CUM LUCRĂM
Află cum te putem ajuta
Lucrăm personalizat pentru fiecare proiect pe baza experienței acumulate în atragerea și gestionarea a peste 10 milioane de euro fonduri nerambursabile.
Procesul nostru de lucru, pas cu pas
Identificare
ANALIZĂM IDEEA EXPUSĂ ȘI ESTIMĂM ȘANSELE DE SUCCES ALE PROIECTULUI
După ce beneficiarul ne expune ideea de proiect, împreună cu tipurile de cheltuieli pentru care dorește finanțare nerambursabilă, oferim consultanță inițială prin analiza fiecărui program operațional în parte pentru a identifica cât mai multe acțiuni care se potrivesc cu dorințele beneficiarului.
Brainstorming
GĂSIM CEA MAI BUNĂ SOLUȚIE DE FINANȚARE
După ce identificăm măsurile, solicităm beneficiarului informații suplimentare pentru a putea evalua eligibilitatea aplicantului pe fiecare acțiune în parte. La final oferim un raport de analiză care conține un sumar al fiecărei acțiuni pe care se poate depune o cerere de finanțare nerambursabilă, ordonate în funcție de șansele de succes pe care le estimăm.
Scriere
CONCEPEM CEREREA DE FINANȚARE, PLANUL DE AFACERE ȘI ANEXELE AFERENTE
Pe baza unor informații primite de la beneficiar, printre care descrierea ideii de afacere, furnizarea listei de investiții, prezentarea istoricului companiei etc., demarăm procesul de redactare a planului de afacere, împreuna cu analiza financiară/economică, după care continuăm cu conceperea cererii de finanțare și anexelor aferente.
Upscale Smart Consulting se ocupă de tot procesul întocmirii dosarului de finanțare. Input-ul beneficiarului este crucial pentru obținerea unei cereri de finanțare clară, completă și care să răspundă cât mai bine criteriilor care se analizează în etapa de evaluare tehnico-economică. După ce dosarul este finalizat, urcăm toate informațiile în sistemul electronic și depunem proiectul.
Implementare
NE OCUPĂM DE TOATE ASPECTELE BIROCRATICE ÎN IMPLEMENTAREA PROIECTULUI
După semnarea contractului de finanțare începe implementarea proiectului, operațiune în care trebuie respectate foarte multe reguli, atât naționale, cât și europene, reguli care sunt într-o continuă schimbare atât datorită legislației instabile, cât și datorită diferitelor proceduri de lucru din cadrul Autorităților de Management a diferitelor programe de finanțare. În cadrul perioadei de implementare oferim consultanță specializată în toate aspectele implementării, printre care:
- întocmirea cererilor de prefinanțare, plată și rambursare
- întocmirea rapoartelor de activitate și de progres
- planificarea cash-flow-ului în așa fel încât beneficiarul să simtă o presiune financiară cât mai mică
- realizarea documentatiilor aferente achizitiilor care se vor face in cadrul proiectului
- mentinerea legaturii cu ofiterii de monitorizare, de achiziții și de plăți din cadrul Organismului Intermediar și al Autorității de Management al fiecărui program operațional în parte
- sprijinirea beneficiarului cu ocazia controalelor efectuate de finanțator etc.